Американці створили «мініатюрну» атомну електростанцію

У США вчені створили маленьку атомну електростанцію, довжина якої не перевищує 30 м і її можна навіть перевозити за допомогою вантажівки.

Американські вчені створили маленьку атомну електростанцію, яку можна перевозити за допомогою вантажівки.

Про це повідомляється на сайті компанії-розробника NuScale, передає «Слово і Діло».

Довжина станції не перевищує 30 м і тепер вона повинна пройти випробування. На думку вчених, через 9 років її вже можна буде використовувати.

Названі головні наукові відкриття 2016 рокуВідкриття гравітаційних хвиль і виявлення екзопланети, що нагадує Землю, визнали головними науковими відкриттями, що минає.

За інформацією розробників, нова АЕС здатна виробляти 50 МВт і забезпечувати електрикою тисячі будинків. Вона є аналогом звичайних АЕС, але замість вибудовування окремої будівлі модульний реактор будуть доставляти до місця призначення і підключати до електромережі.

Також замість звичайного замкнутого контуру охолодження, який може вийти з ладу, нової АЕС використовується природна конвекція.

«Батареї» з кількох станцій будуть використані для вироблення електрики — це допоможе уникнути серйозних проблем: у разі відмови одного з них решта візьмуть її функції на себе.

Раніше повідомлялося, що GCL System Integration Technology з КНР і China National Complete Engineering Corporation намір побудувати сонячну електростанцію в Чорнобильській зоні відчуження.