Мер Києва Віталій Кличко не виконав зобов'язання збудувати в Києві лінію метрополітену в напрямку житлового масиву «Троєщина» за п'ять років.
Цю обіцянку «Слово і Діло» зафіксувало 16 травня 2014 року, коли кандидат у мери Києва Віталій Кличко зробив відповідну заяву.
Однак за рік уже виникли проблеми. 21 вересня 2015 року мер заявив, що на будівництво метро необхідно ще 4,5 млрд грн, а кошти, які були залучені, вже витрачені. Тоді ж Кличко запевнив, що для введення Подільського моста в експлуатацію потрібно два роки.
Надалі ситуація з довгоочікуваним метро погвршилася – 18 липень 2016 року Віталій Кличко повідомив, що про метро на Троєщину можна буде говорити лише після запуску Подільсько-Воскресенського мосту. За умови належного фінансування на його добудову знадобиться три роки.
Вчора, 7 грудня 2016 року, заступник голови КМДА Ілля Сагайдак повідомив, що влада призупиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро (гілки на Троєщину). В якості альтернативи влади міста пропонує жителям мікрорайону новий транспортно-інфраструктурний проект – «швидкісний коридор», відокремлену лінію для комунального транспорту. Щодо метро Сагайдак сказав, що на ці цілі потрібно 10-15 років, «а з огляду на те, як іде таке будівництво в Україні, то й усі 20».
Таким чином, будівництво лінії метро на Троєщину переноситься на невизначений термін, тому обіцянці мера надано статус «не виконано».
«Слово і Діло» зафіксувало 347 обіцянок міського голови Віталія Кличка, 149 з яких він виконав. Коефіцієнт відповідальності мера – 43%. З повним переліком обіцянок Кличка можна ознайомитися на сторінці.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»