В рамках серії графічних матеріалів про досягнення ДП «Антонов», які підготувала редакція «Слово і Дело», в даному матеріалі ми розповімо про турбогвинтовий регіональний вантажопасажирський літак Ан-140.
Ан-140 розроблявся як заміна застарілим літакам Ан-24 і Ан-26. Модель призначена для пасажирських і вантажопасажирських перевезень на короткі відстані – до 3700 км.
За своєю конструкцією літак Ан-140 є двомоторним високопланом. Має допоміжну силову установку, розташовану в хвостовій частині фюзеляжу, що забезпечує автономну експлуатацію літака на необладнаних аеродромах.
Особливості Ан-140 полягають в тому, що його можна експлуатувати в умовах високогір'я, жаркого і холодного клімату, на невеликих аеродромах, включаючи малообладнані з короткими злітно-посадочними смугами з невисокою міцністю покриття (включаючи грунтові).
Літак також характеризується високою паливною ефективністю, низьким рівнем витрат на технічне обслуговування і експлуатацію і найвищою в своєму класі місткістю багажно-вантажних приміщень, в тому числі для ручної поклажі.
Станом на 17 березня 2016 випущено 34 примірника Ан-140.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»