У Києві можуть з'явитися два нових види громадського транспорту

Читать на русском

У Києві можуть з'явитися трам-трейни та швидкісні автобуси BRT. Теоретично, їх можна запустити вже за один-два роки.
BRT-системаФото: Reprodução

У найближчі кілька років в українській столиці можуть з'явитися трам-трейни нового зразка та швидкісні автобуси BRT.

Про це повідомив перший заступник мера Києва Геннадій Пліс, передає «Слово і Діло».

«Це в першу чергу трам-трейни, які можуть використовувати вже наявні рейки електричок. Це і БРТ-системи (швидкісний автобус, метробус (Bus rapid transit, BRT – Ред.) – швидкісне сполучення, коли транспорт рухається огородженою бар'єром смугою; такий транспорт здатен перевезти близько 140 тис. осіб на день). Якісні показники роботи таких інновацій суттєві, а вартість трам-трейна становить 50-100 млн доларів (2-3 млрд грн). Вартість прокладки та запуску метро, наприклад, може перевищувати 42 млрд грн», – зазначив він.

«По-перше, повторюся, не потрібно будувати інфраструктуру, вона вже є й потребує лише деякого коригування. Бар'єри, наприклад, для BRT-систем, а побудувати їх значно швидше й дешевше, ніж у метро. Друге – терміни. Для метро вони суттєві, трам-трейн або BRT можна запустити через рік-два», – заявив Пліс.

BRT (Bus rapid transit) – це автобусна система громадського транспорту, яку іноді називають «наземним метро», об'єднує швидкість метро з низькою вартістю й гнучкістю автобусної системи. Являє собою довгі автобуси, які курсують спеціально виділеною смугою.

Трам-трейн (трамвай-поїзд) – концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниць або електричок. Таким чином, стає можливим створення комбінованих транспортних систем.

У Києві можуть з'явитися трам-трейни та швидкісні автобуси BRT. Теоретично, їх можна запустити вже за один-два роки.
Трамвай на залізничних коліях в НімеччиніФото: K. JähneЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

Зазначимо, транспортна модель Києва була розроблена спільно з Нью-йоркським інститутом транспорту та Світовим банком.

Нагадаємо, в зв'язку зі зростанням пасажиропотоку на всіх лініях київського метрополітену з 1 вересня збільшено кількість поїздів і зменшено інтервал руху.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: