Кабмін суттєво збільшив вартість добудови Харківського метрополітену

Читать на русском
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2016 року становить 1,48 млрд грн.

Уряд скоригував і затвердив проект будівництва ділянки третьої лінії Харківського метрополітену від станції «Наукова» до станції «Проспект Перемоги», збільшивши кошторисну вартість будівництва на 199,4 млн грн.

Про це йдеться в розпорядженні Кабміну №579-р від 23 серпня поточного року, передає «Слово і Діло».

«Добудова третьої лінії Харківського метрополітену вирішить транспортну проблему центру міста при виїзді в південному та північному напрямках, поліпшить транспортне обслуговування жителів Олексіївського житлового масиву, розвантажить наземну транспортну частину міста, збільшить питому вагу пасажирських перевезень метрополітеном, забезпечить високоякісний рівень обслуговування пасажирів, підвищить безпеку руху та збільшить енергоефективність перевезень», – наголошується в пояснювальній записці до документа.

Петро ПорошенкоНародний депутат України
Порошенко обіцяє продовження будівництва Харківського метрополітену в кількох напрямкахСказано 19 серпня 2016 р.Статус обіцянки: Не виконано

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 січня 2016 року становить 1,48 млрд грн, тоді як раніше таке будівництво оцінювалося в 1,28 млрд грн згідно з розпорядженням №114-р від 6 березня 2013 року, яке нині втратило свою чинність.

Варто відзначити, що пропускна здатність цієї ділянки складе 40 пар поїздів, а розрахунковий обсяг пасажирських перевезень на рік складе орієнтовно 68,49 млн осіб.

Довідка: Харківський метрополітен – другий за величиною в Україні, введений в експлуатацію 23 серпня 1975 року. Загальна довжина ліній становить близько 35,6 км. Наразі харківське метро налічує 30 станцій, які розташовуються на трьох лініях: Холодногірсько-Заводській, Салтівській та Олексіївській.

Як повідомлялося раніше, у вересні турецька компанія добудує три станції метро в Дніпрі.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: