«Укрзалізниця» побудує залізну дорогу в Ірані

Читать на русском
Українські залізничники прокладуть з/д шлях в Ірані у напрямку Керманшак-Малаер, загальною протяжністю 150 км.

Українські залізничники будуть прокладати з/д шлях в Ірані протяжністю понад 150 кілометрів.

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», передає «Слово і Діло».

Відзначається, що залізничники будуть займатися будівництвом шляхів по напрямку Керманшак-Малаер.

«Оперативно обробили домовленості Міністерства інфраструктури України з Міністерством доріг і містобудування Ірану. Нас уповноважили на підписання відповідного контракту, який буде незабаром зроблено», - повідомив глава відомства «Укрзалізниці» Войцех Бальчун.

До Ірану направлять близько 100 співробітників Придніпровського регіонального філіалу «Укрзалізниці», - розповів глава відомства.

«Укрзалізниця» та «Антонов» підписали меморандуми з General ElectricВАТ «Укрзалізниця» та ДП «Антонов» підписали з General Electric меморандум про співпрацю у виробництві та передачі технологій.

«На першому етапі передбачено збір колійної та вкладення рейко-шпальних решіток на 165 кілометрах залізничних шляхів, установка 138 комплектів стрілочних переводів, укладка безстилкової колії на 176 км і інші роботи», - йдеться в повідомленні.

Такі домовленості є знаковими, адже окрім додаткового заробітку для працівників та залучення додаткових коштів, створюється також репутація компанії, що має плани розробляти і заробляти на створенні важливих міжнародних транспортних коридорів.

«Стратегічно ми створюємо репутацію «Укрзалізниці» для присутності в майбутніх масштабних проектах, які зараз втілюються Іраном. Загалом Іраном сьогодні ведеться будівництво 5 тис. км шляхів і передбачається будівництво ще 4 тис. км. Розраховуємо отримати свою частку на цьому ринку. Для компанії вкрай важливо приймати дієву участь у створенні караванного шляху Схід-Захід на іранській території», - додав Балчун.

Нагадаємо, що раніше Петро Порошенко підписав закон «Про внесення змін до закону України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», яким забороняється приватизація ПАТ «Укрзалізниця».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: