У Кличка розповіли, як боротимуться із заторами в Києві

Заступник Кличка заявив, що головним інструментом у боротьбі зі столичними заторами є правильна організація паркування.

Заступник міського голови Києва Ілля Сагайдак заявив, що головним інструментом у боротьбі зі столичними заторами є правильна організація паркування.

Про це він розповів у інтерв'ю «ЛІГАБізнесІнформ», повідомляє «Слово і Діло».

«Одним із інструментів боротьби із заторами є правильна організація паркування. Ми очікуємо, що найближчим часом Верховна Рада ухвалить два важливих законопроекти про організацію паркувального простору – №3584 і 3585», – зазначив Сагайдак.

За його словами, головною метою цих законопроектів є дозвіл патрульній поліції штрафувати за порушення правил парковки без участі водія.

«Після набуття чинності законів у разі відсутності плати за парковку інспектор виписує штраф і відправляє повідомлення за місцем реєстрації власнику транспортного засобу. Звісно, передбачені всі способи оплати за парковку: через мобільний додаток і термінали оплати, які будуть розміщені на кожній парковці, або паркомати», – розповів заступник Кличка.

Столичні парковки: 2 роки корупції на муніципальному рівніЗамість того, щоб сподіватися на парламент, мер Києва Віталій Кличко мав би вжити різких заходів для покращення ситуації з парковками в місті.

Сагайдак прогнозує, що після зміни правил паркування частина людей, які зараз їздять на особистому транспорті, пересядуть на громадський. «Але, звичайно, паралельно ми маємо запропонувати цим людям альтернативу – зручний громадський транспорт. Це світова тенденція й це суттєво розвантажить центр міста», – пояснив він.

Застуник мера Києва поділився опитуванням, яке проводила компанія Boston Consulting Group. Згідно з ним, 72% респондентів готові частково відмовитися від використання особистих автомобілів, якщо громадський транспорт стане комфортним.