Міністр освіти України Лілія Гриневич назвала основні пріоритети для включення їх до програми КМУ до кінця 2016 року.
П’ять основних напрямків роботи відомства Гриневич озвучила на зустрічі з представниками інститутів громадянського суспільства, членами Громадської ради при МОН України й експертами, інформує «Слово і Діло».
Першим пріоритетом вона назвала дерегуляцію та дебюрократизацію управління системою освіти. На переконання Гриневич, Україна має спростити процедури ліцензування в освіті та зменшити бюрократичне навантаження на педагогів.
Наступним напрямом стане оновлення змісту навчальних програм середньої школи. Як зазначила Гриневич, шкільну освіту необхідно переорієнтувати на отримання знань та навичок, необхідних для життя, а не лише теорії.
Далі має відбутися модернізація професійно-технічної освіти. В цьому контексті пунктів для виконання більш ніж достатньо. Зокрема, Гриневич планує створити нову систему управління професійною освітою та її фінансового забезпечення, впорядкувати мережу професійно-технічних навчальних закладів, вдосконалити механізм державного та регіонального замовлення, оновити зміст навчальних програм.
Четвертим напрямом роботи є аудит науково-інноваційної системи та її реформування та оптимізація. В результаті очільниця Міносвіти очікує отримати комплексну оцінку науково-інноваційної системи України та підвищити ефективність використання державних коштів, що спрямовуються на наукову діяльність.
Останнім важливим напрямком роботи Гриневич назвала запровадження нових стандартів змісту вищої освіти, під якими вона розуміє їхню адаптацію до вимог ринку праці та розширення автономії ВНЗ у питанні формування навчальних програм.
Нагадаємо, як уже писало «Слово і Діло», міністр освіти Лілія Гриневич заявила про намір максимально спростити шкільну програму, щоб не перевантажувати школярів.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»