Експерт: допуск приватних перевізників призведе до того, що «УЗ» підвищить вартість проїзду в 10 разів

Читать на русском
Впровадження європейської моделі залізниці абсолютно невигідне економічно ані державі, ані громадянам.

Європейська модель залізниці абсолютно невигідна економічно ані державі, ані громадянам.

Про це заявив колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава, повідомляє «Слово і Діло».

«Впровадження європейської моделі, про яке розповідає Пивоварський, можливе за умови, якщо держава почне безпосередньо фінансувати розвиток залізниць, як це відбувається в інших європейських країнах», - заявив Олександр Кава.

В Україні європейська модель працювати не зможе, вважає експерт.

«Наприклад, у Німеччині розмір субсидій з Державного бюджету на залізницю становить €7-12 млрд на рік. В Іспанії - €5 млрд на рік», - уточнив Кава.

На його думку, Україні це абсолютно невигідно економічно. Це невигідно як державі, так і громадянам.

«Допуск приватних перевізників призведе до того, що «Укрзалізниця» втратить ту статтю доходів, завдяки якій вона датує дешеві перевезення пасажирів. Це призведе до необхідності в кілька разів підвищувати тарифи на перевезення пасажирів за дальнім сполученням і в 10 разів - у приміському», - пояснює Олександр Кава.

«Це вигідно лише окремим олігархам, які хочуть забрати до себе найвигідніші напрямки та найприбутковіший бізнес на залізницях, інтересам яких зараз потурає Андрій Пивоварський», - підсумував колишній заступник міністра інфраструктури.

Раніше міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявляв, що Олександр Кава є дуже якісним фахівцем: «Він не бюрократ, він дуже якісний фахівець. Вважаю, що він - найкращий теоретик транспорту в цій країні».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: