Європейська модель залізниці абсолютно невигідна економічно ані державі, ані громадянам.
Про це заявив колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава, повідомляє «Слово і Діло».
«Впровадження європейської моделі, про яке розповідає Пивоварський, можливе за умови, якщо держава почне безпосередньо фінансувати розвиток залізниць, як це відбувається в інших європейських країнах», - заявив Олександр Кава.
В Україні європейська модель працювати не зможе, вважає експерт.
«Наприклад, у Німеччині розмір субсидій з Державного бюджету на залізницю становить €7-12 млрд на рік. В Іспанії - €5 млрд на рік», - уточнив Кава.
На його думку, Україні це абсолютно невигідно економічно. Це невигідно як державі, так і громадянам.
«Допуск приватних перевізників призведе до того, що «Укрзалізниця» втратить ту статтю доходів, завдяки якій вона датує дешеві перевезення пасажирів. Це призведе до необхідності в кілька разів підвищувати тарифи на перевезення пасажирів за дальнім сполученням і в 10 разів - у приміському», - пояснює Олександр Кава.
«Це вигідно лише окремим олігархам, які хочуть забрати до себе найвигідніші напрямки та найприбутковіший бізнес на залізницях, інтересам яких зараз потурає Андрій Пивоварський», - підсумував колишній заступник міністра інфраструктури.
Раніше міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявляв, що Олександр Кава є дуже якісним фахівцем: «Він не бюрократ, він дуже якісний фахівець. Вважаю, що він - найкращий теоретик транспорту в цій країні».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»