Кернес викинув 52 мільйони гривень на вітер

Читать на русском
Харківське КП «Міськелектротранс» має передати 57 тролейбусів і 10 трамваїв, за які Харківська міськрада заплатила 52 млн грн, фінансовій компанії «Приватні інвестиції».

Харківське КП «Міськелектротранс» має передати 57 тролейбусів і 10 трамваїв, за які Харківська міськрада заплатила 52 млн грн, фінансовій компанії «Приватні інвестиції».

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Наші гроші».

Як відомо, в 2006 році КП «Міськелектротранс» взяло в платне користування на умовах лізингу 90 тролейбусів і 10 трамваїв у приватного підприємства «ПЛ Лізинг». У свою чергу, «ПЛ Лізинг» купило ці машини в «Дуотранс», а гроші на оплату 53 тролейбусів і 10 трамваїв «ПЛ Лізинг» взяло у «Кредобанку» в кредит розміром в 45,75 млн грн, який повинен був повернути до кінця 2011 року. А в заставу приватне підприємство залишило банку куплені тролейбуси та трамваї.

За чотири роки керування Харковом Кернес збільшив свій дохід у 92 разиМіський голова Харкова Геннадій Кернес очолив рейтинг мерів, які з 2010 по 2014 роки значно збільшили своє фінансове становище.

«ПЛ Лізинг» кредит не повернуло. Банк пішов до Постійного чинного третейського суду при корпорації «Юртранссервіс», який стягнув з підприємства 47,59 млн грн боргу. У 2011 році Госпсуд м. Києва видав наказ про виконання рішення третейського суду. Водночас «Кредобанк» переуступив право вимоги боргу фірмі «ФК «Приватні інвестиції». Оскільки ПП «ПЛ Лізинг» борг не повертало, ФК «Приватні інвестиції» звернулося до суду», – пишуть «Наші гроші».

В підсумку суди всіх трьох інстанцій зобов'язали «Міськелектротранс» передати ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції» 57 тролейбусів і 10 трамваїв. Суди встановили, що весь цей час власником громадського транспорту було «ПЛ Лізинг».

Кернес побудував у Харкові чітку та закриту систему дерибану – експертУ рамках спецпроекту «ОБРАНІ» активіст поділився міркуваннями щодо місцевої виборчої кампанії в Харкові.

«Харківська міськрада заперечувала, вказуючи, що вона оплатила частину машин, а саме на суму 52,32 млн грн, відтак вона стала їх власником. Однак суд вказав, що, згідно з договором, міськрада могла стати власником цих тролейбусів і трамваїв лише після сплати залишкової вартості й усіх лізингових платежів. Так, за договором, міськрада мала сплатити 120,25 млн грн, а вона сплатила менше половини – лише 52,32 млн грн», – повідомляють «Наші гроші».

Доля громадського транспорту буде вирішуватися в рамках розгляду справи про банкрутство, оскільки Харківська міськрада заявила, що КП «Міськелектротранс» – банкрут.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: