У рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналісти «Слова і Діла» з'ясували, яким політичним, бізнесовим, а також інформаційним ресурсом прямо чи опосередковано володіють потенційні кандидати в мери Тернополя.
Одним з головних кандидатів у мери Тернополя вважається чинний міський голова Сергій Надал. Член ВО «Свобода» Надал, якого партія підтримала у висуванні кандидатом у мери міста, має наступну підтримку у медіапросторі: «Нова тернопільська газета», «Вуличне радіо», «Тернопіль вечірній», «Часопис.ua», «ІНТБ». Також Надал має підтримку інтернет-сайтів doba.te.ua, ternopil.te.ua і like.te.ua.
Його головним конкурентом вважається народний депутат України, кандидат від «Об'єднання «Самопоміч» Тарас Пастух. Пастух має меншу допомогу медіа. Хоча, наприклад, «ІНТБ» і «Вуличне радіо» виступають на два фронти: і за Надала, і за Пастуха. Крім цих медіаресурсів, кандидат від «Самопомочі» заручився підтримкою місцевого телеканал TV-4.
Ще одним кандидатом, який набере певну кількість голосів, є екс-депутат міськради Тернополя Петро Ладняк. Його підтримав місцевий осередок партії «Громадянська позиція».
Також серед учасників виборчих перегонів у Тернополі голова громадської організації «Центр Антикорупції» і представник «БПП» Ігор Вонс, підприємець та активіст «Громадського руху «Народний контроль» Володимир Бліхар, підприємець і представник «Батьківщини» Михайло Ратушняк та екс-нардеп Орест Муц.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»