Тарифи на проїзд в Україні та Європі: як відрізняються та чи зміняться ціни після карантину

Читать на русском
Олександр Каваексперт з питань транспорту

Вартість проїзду в громадському транспорті – питання політичного характеру. Однак є шанси, що тариф на проїзд навряд чи зміниться після карантину. Таке припущення в коментарі «Слово і діло» озвучив незалежний транспортний експерт Олександр Кава.

За словами експерта, вартість проїзду після карантину – питання політичне і багато що залежатиме від того, яке рішення ухвалюватиме міська влада. Однак бюджет Києва та багатьох інших обласних центрів дозволяє утримувати тарифи на тому рівні, який є зараз, уточнив він.

Олександр Кава при цьому уточнив, що в разі приватних перевізників вплив міської влади мінімальний.

«Тариф залежить не стільки від фактичних витрат на перевезення, скільки від жадібності власників», – констатував Кава.

Співрозмовник нагадав про всі попередні випадки підвищення цін на проїзд в маршрутках. Наприклад, коли бензин дорожчав на 20%, вартість проїзду чомусь дорожчала на 50%.

Як у світі під час карантину працює громадський транспортМетро, як і весь громадський транспорт, на час карантину закриті в Індії. У країнах Європи транспорт працює з невеликими обмеженнями.

Експерт звернув увагу на те, що кияни щомісяця витрачають на міський транспорт більше, ніж, наприклад, жителі Варшави, Будапешта чи Праги.

Кава зазначив, що в Україні часто помилково порівнюють вартість одноразового проїзда, і в цих містах справді одноразовий проїзд коштує дорожче. Однак таким проїздом, як правило, користуються туристи, працівники у відрядженні. Жителі зазвичай купують проїзні.

«У Варшаві за 30 доларів на місяць можна купити проїзний на безлімітний проїзд у міському та приміському транспорті без винятку. В Україні проїзний тільки на метро, автобус, тролейбус, трамвай, не поширюється на маршрутки та коштує 50 доларів. У Празі проїзний на всі види міського та приміського транспорту обходиться в 23 долари на місяць. У Будапешті – 26 доларів. В Україні, якщо пасажир чотири рази користується різними громадським транспортом, витрати вже більше долара. В Україні витрати на транспорт набагато вищі, ніж у деяких європейських містах», – прокоментував незалежний транспортний експерт Олександр Кава.

Як у світі під час карантину працює громадський транспорт – дивіться на інфографіці.

«Слово і діло» також пропонує подивитися, скільки триває карантин у різних країнах світу.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: