Стало відомо, у скільки Україні обійшовся логотип «Євробачення-2017»

Читать на русском
Розробка логотипу для пісенного конкурсу Євробачення-2017, який пройде в Києві, коштувала 420 тисяч гривень.

Розробка логотипу для пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який пройде в Києві, коштувала 420 тисяч гривень.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на UA1.

Згідно з документом, який опублікований на сайті системи РroZorro, на тендер було виставлено лише одна робота компанії «Група РЕ Дизайн».

Переможця тендеру вибрали всього за одну хвилину - оголошення про процедуру закупівлі з'явилося 22 грудня 2016 року о 22:42, а через хвилину - о 22:43 вже був відомий переможець і готовність закупівельників укласти з ними договір.

Нагадаємо, 30 січня для «Євробачення-2017» обрали офіційний слоган і логотип. Слоганом пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який відбудеться в Києві, стала фраза «Celebrate Diversity», що означає «Поважати різноманітність».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: