Поки депутати їздять на роботу на велосипедах, у Кличка освоюють електрокари

Вже цього року в розпорядженні Київської міської ради з'являться два електромобілі, а наступного року весь секретаріат планує повністю пересісти на екологічні автомобілі.

Столична влада переходить на екологічно чистий вид транспорту: вже цього року в розпорядженні Київської міської ради з'явиться два електромобілі, а наступного року весь секретаріат планує повністю пересісти на екологічні автомобілі.

Про це повідомила прес-служба Київради в Facebook, інформує «Слово і Діло».

«Це не тільки дозволить заощадити бюджетні кошти, а й стане прикладом, перейнявши який, ми разом зможемо поліпшити екологічну ситуацію в столиці та в країні», – сказано в повідомленні.

У березні київський міський голова Віталій Кличко заявив про намір забезпечити велосипедами усіх голів райадміністрацій, щоб вони особисто інспектували підзвітні їм райони. А в квітні мер Києва сам приїхав на роботу на велосипеді. При цьому Кличко визнав, що Києвом не дуже зручно пересуватися на велосипеді і пообіцяв вже цього літа запустити велосипедний маршрут, який з'єднає Троєщину та Європейську площу.

Вже цього року в розпорядженні Київської міської ради з'являться два електромобілі, а наступного року весь секретаріат планує повністю пересісти на екологічні автомобілі.

Втім, відсутність необхідної інфраструктури в столиці не завадила народному депутату від фракції «Блоку Петра Порошенка» Єгору Фірсову приїхати сьогодні на роботу у Верховну Раду на велосипеді.

Водночас нардеп визнав: проблема велоінфраструктури в Києві дійсно існує. «Приїхав до Ради, міліціонери дивляться квадратними очима, велопарковок, як не було, так і немає. Ще й велик через перехід тягнути доводиться», – написав Фірсов у себе в Facebook, уточнивши, що після переїзду на лівий берег він їде спочатку на метро, а велосипед залишає в КМДА або партійному офісі «УДАРу».

Нагадаємо, раніше міністр екології та природних ресурсів України Ігор Шевченко запропонував ввести державну програму пільг (0% ставка ПДВ і ввізного мита) і заохочень, яка б стимулювала імпорт і продаж електромобілів, а також розвиток мережі станцій швидкої зарядки акумуляторів.