Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Віце-прем'єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації України

Федоров у програмі уряду обіцяє запровадити систему моніторингу та оцінки якості надання публічних послуг

12 червня 2020 року прем'єр-міністр України вніс до Ради програму діяльності уряду. Віце-прем'єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров у програмі уряду обіцяє запровадити систему моніторингу та оцінки якості надання публічних послуг.
Виконано
Сказано 12 червня 2020 р.

Джерело

  • http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=68573
  • https://thedigital.gov.ua/news/dosyagnennya-mintsifri-u-sferi-administrativnikh-poslug
  • Лист Міністерства цифрової трансформації України від 29 грудня 2020 року

Результат

Враховуючи те, що Міністерство цифрової трасформації України запровадило систему моніторингу та оцінки якості надання публічних послуг (до системи вже підключено 182 ЦНАП), обіцянка отримала статус "виконано".

15 грудня 2020 року були опубліковані основні досягнення Міністерства цифрової трансформації України у сфері адміністративних послуг. Зокрема, було отримано 305 згод на участь у моніторингу від органів, що утворюють ЦНАП, та підключено 182 ЦНАП до системи. Це дозволить проаналізувати якість надання адміністративних послуг, визначити проблемні питання та вирішити їх.

Відповідно до інформації листа Мінцифри від 29 грудня 2020 року, станом на поточну дату створено та забезпечено функціонування системи онлайн моніторингу та оцінки якості послуг - програмного модулю інформаційно-телекомунікаційної системи порталу "Дія", який забезпечує проведення моніторингу та оцінки якості послуг, дозволяє реалізовувати періодичну звітність щодо функціонування ЦНАП, проводити збір оцінки якості надання послуг користувачів послуг ЦНАП.

Це дозволяє отримувати якісну інформацію, щодо надання публічних послуг в Україні в режимі реального часу, а також здійснювати періодичний моніторинг роботи та функціонування кожного ЦНАП з метою прийняття оптимальних управлінських рішень для забезпечення потреб населення у сфері надання публічних послуг.

Моніторинг передбачає збір та обробку даних за показниками якості в рамках інформаційної взаємодії між інформаційними системами та системами електронного документообігу ЦНАПів та єдиним державним веб-порталом електронних послуг.