Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Народний депутат України
  • Член депутатської групи "ДОВІРА"
  • Член Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики

Іванчук у передвиборчій програмі пообіцяв першочергово подати законопроект про стимулювання малого та середнього бізнесу

25 червня 2019 року на сайті ЦВК була зареєстрована передвиборча програма Андрія Іванчука з обіцянкою першочергово подати законопроект про стимулювання малого та середнього бізнесу.
Архів
Сказано 25 червня 2019 р.

Джерело

  • https://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2019/wp407pt001f01=919pf7201=21610.html
  • http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?id=&pf3511=66535

Результат

За даними сайту ВРУ перший документ зареєстрований народним депутатом є Проект Закону про внесення змін до деяких законів України про захист економічної конкуренції (№0877).

Даний документ передбачає:

1) усунення подвійності регулювання деяких видів узгоджених дій (так зв. вертикальних узгоджених дій) положеннями Закону, з урахуванням повноважень Антимонопольного комітету України визначати типові вимоги до узгоджених дій, та з метою приведення Закону у відповідність з acquis communautaire Європейського Співтовариства;

2) вдосконалення системи контролю за економічними концентраціями: передбачається зробити процедури контролю за економічними концентраціями більш гнучкими, швидкими і менш обтяжливими як для бізнесу так і при розгляді зазначених питань Антимонопольним комітетом України. Зокрема, для цілої низки випадків економічних концентрацій, які, в силу характеристики ринків чи ринкових позицій учасників концентрації, не викликають занепокоєння щодо їх негативного впливу на конкуренцію на ринках в Україні, передбачається удосконалити запроваджену Законом № 935 систему спрощеної процедури попереднього контролю, доповнивши її відповідними переліками випадків та порядку розгляду таких заяв. Також пропонується підвищити плату за подання заяв про надання дозволу на узгоджені дії, концентрацію, надання органами Комітету висновків відповідно до статей 14 та 29 Закону «Про захист економічної конкуренції» (висновки у формі рекомендаційних роз’яснень щодо відповідності дій суб'єктів господарювання положенням законодавства; попередні висновки стосовно узгоджених дій, концентрації);

3) запровадження у конкурентне законодавство поняття малозначності порушення, що забезпечить органам Антимонопольного комітету України право на відмову у розслідуванні, а також на закриття справ щодо діянь, які мають формальні ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, але відчутно не впливають на конкуренцію на ринку;

4) підвищення максимального розміру штрафів, які можуть накладатися органами Комітету іншими, ніж Антимонопольний комітет України та адміністративні колегії Антимонопольного комітету України, сумою у 10 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

5) вдосконалення порядку примусового стягнення штрафів, накладених Комітетом за порушення законодавства про захист економічної конкуренції: пропонується цю процедуру скоротити і зробити більш ефективною за рахунок таких нововведень:

- скасування вимоги стягнення Комітетом накладеного на відповідача штрафу виключно в судовому порядку (тобто, залишення лише процедури судового оскарження рішення відповідачем (у 2-місячний строк));

- скасування пені за несвоєчасну сплату штрафу як неефективного інституту, що призводить до непропорційно важкої відповідальності суб’єктів господарювання та не сприяє виконанню рішень Комітету;

- запровадження принципово нового документа Комітету – наказу про примусове стягнення суми накладеного штрафу, що матиме силу виконавчого документа та видаватиметься після спливу 2-місячного строку на оскарження рішення Комітету (або після набрання чинності рішенням суду, яким буде відмовлено в позові про скасування рішення Комітету);

- запровадження 50-відсоткової знижки, якщо штраф (50 % від накладеного Комітетом штрафу) буде сплачено суб’єктом господарювання в добровільному порядку протягом 1 місяця після одержання рішення Комітету про накладення штрафу, що стимулюватиме сторони до добровільного виконання рішень АМКУ та заощаджуватиме державні кошти та ресурси.

Слід звернути, що дана законодавча ініціатива була зареєстрована народним депутатом ще в минулому скликанні ВРУ 14 липня 2017 року, яка не була ухвалена і перенаправлена вже у IX скликання ВРУ, тому обіцянка переноситься в архів.