Обіцянка політика

Перехід всіх служб, що працюють із зверненнями жителів, на роботу з уніфікованою базою даних

Відповідно до Концепції стратегічного плану розвитку міста на період 2011-2020 років "Вінниця - 2020: сучасне, комфортне, європейське місто", підписаної Володимиром Гройсманом, передбачено перехід усіх служб, що працюють із зверненнями жителів, на роботу з уніфікованою базою даних при одночасній інтеграції діяльності всіх диспетчерських служб різного профілю з метою забезпечення оперативного реагування на звернення і ефективного контролю рішення проблем.
Виконано
Сказано 24 вересня 2010 р.

Джерело

  • http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=97
  • http://www.tutvse.com.ua/ua/vn/news/?nid=1304
  • http://www.investing.org.ua/data/loads/samovryaduvannya.pdf
  • http://www.misto.vn.ua/ua/home/podii/3835
  • http://www.vmr.gov.ua/default.aspx

Результат

28 вересня 2011 року Володимир Гройсман звітувався про результати виконаної роботи в рамках Концепції стратегічного плану розвитку міста на період 2011-2020 років "Вінниця - 2020: сучасне та комфортне європейське місто". Зокрема, було сказано, що усі служби, які працюють зі зверненнями громадян, перейшли до роботи з уніфікованою базою даних (у т.ч. маршрутних перевізників, медичних установ, шкіл і садочків) при одночасній інтеграції роботи усіх диспетчерських служб.

До каналів зворотного зв'язку додався також новий геоінформаційний сервіс на офіційному сайті Вінницької міської ради "Мапа звернень громадян".