Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Міський голова Ужгорода

Андріїв пообіцяв зобов'язати рекламні компанії упорядкувати зовнішню рекламу

5 грудня 2018 року міський голова Ужгорода Богдан Андріїв пообіцяв у 2019 році зобов'язати рекламні компанії упорядкувати зовнішню рекламу та привести її у відповідність до вимог, а саме зробити належних розмірів та облаштувати лише у передбачених місцях.
Архів
Сказано 5 грудня 2018 р.

Джерело

  • https://www.chesno.org/t/45/andriiv.html
  • Лист Ужгородської МР від 6 вересня 2019 року
  • Лист Ужгородської МР від 28 січня 2020 року
  • Лист Ужгородської міської ради від 3 листопада 2020 року

Результат

Враховуючи, що проєкт нового порядку розміщення зовнішньої реклами розроблено, він знаходиться на затверджені антимонопольного комітету, але його так і не затверджено, то обіцянку перенесено в архів у зв'язку з закінченням каденції міського голови Богдана Андріїва.

Нагадаємо перебіг подій:

3 листопада 2020 року Ужгородська міська рада повідомила, що наразі розроблено проєкт нового порядку розміщення зовнішньої реклами у місті. Новий порядок дасть змогу ввести окремі обмеження щодо розміщення реклами; створення зони у межах історичної частини міста - вільної від будь-якої реклами; створити зону вільну від великогабаритної зовнішньої реклами; посилити відповідальність розповсюджувачів зовнішньої реклами за порушення встановлених правил; змінити рекламні конструкції на нові; демонтувати розміщені рекламні засоби без відповідних документів. Даний проєкт є регуляторним актом, тому знаходиться на погоджені антимонопольного комітету.

За інформацією Ужгородської міськради від 28 січня 2020 року виконкомом Ужгородської міської ради прийнято рішення №460 "Про встановлення мораторію" від 11 грудня 2019 року. Даним рішенням встановлено строком на три роки мораторій на видачу виконавчим органом міської ради нових дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Ужгород, що забезпечить виконання зазначених заходів. Також, розроблено редакцію нового Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Ужгород, який проходить процедуру погодження відповідно до вимог законодавства, та проводиться інвентаризація наявних рекламних площин.

9 вересня 2019 року було підписано протокол намірів про співпрацю щодо реалізації заходів, спрямованих на покращення зовнішнього вигляду рекламних конструкцій. Так, рекламорозповсюджувачам запропоновано провести поетапну заміну застарілих рекламних конструкцій на рекламні засоби сучасного зразка. Відтак, уже здійснено ряд заходів щодо впорядкування засобів зовнішньої реклами на Слов’янській набережній: рекламні конструкції типу "білборд" розміщені на одному рівні від горизонтальної поверхні ґрунту і на однаковій відстані від дороги; фундаменти конструкцій заглиблені в ґрунт з відновленням благоустрою (де таке заглиблення є технічно можливим), опори рекламних конструкцій пофарбовані в один уніфікований колір тощо. Після встановлення сприятливих погодних умов роботи щодо впорядкування рекламних засобів на інших вулицях будуть продовжені.

За інформацією Ужгородської міськради від 6 вересня 2019 року виконком Ужгородської міської ради прийняв рішення, яким заборонено розміщення об'єктів зовнішьої реклами за допомогою зображення, яке демонструють на електронних носіях або за допомогою інформаційних конструкцій із використання мерехтливих елементів в центрі міста. Наразі розробляється редакція нового Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Ужгород та проводиться інвентаризація наявних рекламних площ. Пропонується низька заходів щодо упорядкування зовнішньої реклами у місті.

Також, проводяться робочі зустрічі з розповсюджувачами зовнішньої реклами у м. Ужгород стосовно реалізаціі заходів, спрямованих на покращення зовнішнього вигляду рекламних конструкцій та приведення ix до уніфікованого вигляду.

У 2019 році було демонтовано 33 об'єкти зовнішньої реклами, через відсутність дозвільних документів на розміщення.