Обіцянка політика

  • Міський голова Києва
  • Голова Київської міської державної адміністрації

Кличко обіцяє зменшити кількість реклами у метро

2 серпня 2018 року мер Києва Віталій Кличко пообіцяв мінімізувати кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції.
У процесі
Сказано 2 серпня 2018 р.
Контроль виконання через 1 мiсяць.

Джерело

  • https://kyivcity.gov.ua/news/vitaliy_klichko_nasha_printsipova_pozitsiya__kilkist_reklami_u_stolitsi_maye_buti_menshoyu.html
  • Лист Київської міської ради від 23 січня 2019 року
  • Лист Київської міської ради від 23 січня 2019 року

Результат

Станом на 23 січня 2019 року Київська міська рада завершує розробку проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо визначення місць можливого розміщення рекламних засобів на об’єктах транспорту комунальної власності територіальної громади міста Києва стосовно кожного виду транспорту, в тому числі і на об’єктах київського метрополітену з урахуванням історико-архітектурних та безпекових чинників.

Редакція ІА «Слово і Діло» направила запит для доступу до публічної інформації по зазначеному питанню.