Обіцянка політика

Пивоварський має намір запустити маршрут нового «Шовкового шляху» в березні 2016 року

5 лютого 2016 року Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що транзитний поїзд із України у Китай в обхід території Росії, який рухається за маршрутом нового «Шовкового шляху», запрацює в бізнес-режимі з березня 2016 року. Нагадаємо, що в ніч на 31 січня 2016 року було здійснено тестовий рейс поїзду новим «Шовковим шляхом».
Не виконано
Сказано 5 лютого 2016 р.

Джерело

  • https://www.rbc.ua/ukr/news/pivovarskiy-novyy-shelkovyy-put-zarabotaet-1454661961.html
  • http://www.pravda.com.ua/news/2016/02/1/7097478/
  • https://www.rbc.ua/ukr/news/ukraina-knr-sozdayut-mezhpravitelstvennuyu-1455788739.html
  • http://expres.ua/news/2016/02/28/175338-ukrayinskyy-shovkovyy-shlyah-obhid-rosiyi-zapracyuye-povnu-vzhe-berezni
  • http://ukr.obozrevatel.com/news/25930-shovkovij-shlyah-z-kitayu-do-es-transkaspijskij-tranzit-v-obhid-rosii.htm
  • http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248899731&cat_id=244276429
  • http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/28/586961/
  • http://censor.net.ua/news/382805/tarif_na_perevozki_po_shelkovomu_puti_v_kitayi_poka_nekonkurentosposoben_ukrzalinytsya

Результат

Станом на 18 лютого 2016 року Україна і Китайська Народна Республіка створюють міжурядову комісію з питання функціонування нового «Шовкового шляху».

28 лютого 2016 року в.о. глави ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Завгородній підтвердив, що «Шовковий шлях» в обхід Росії запрацює вже у березні.

За інформацією міністерства інфраструктури України, опублікованої 15 березня 2016 року, контейнерний потяг до Китаю розпочне роботу в бізнес-режимі в межах коридору «Шовковий вітер» до кінця березня.

18 березня 2016 року голова ДФС Роман Насіров повідомив, що спільно з європейськими країнами-сусідами Україна працює над створенням швидкого «зеленого коридору» для товарів, які рухатимуться транзитом по «Шовковому шляху».

Станом на 28 березня 2016 року вантажний потяг за маршрутом Іллічівськ - Китай, який був запущений Україною в рамках проекту «Новий шовковий шлях», не виходить на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.

Станом на 5 квітня 2016 року через неузгодженість спільної тарифної політики між Україною, Грузією, Казахстаном, Азербайджаном рух вантажів за маршрутом нового «шовкового шляху» на даний момент неконкурентоспроможний.