Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Міський голова Кропивницького

Райкович пообіцяв відновити діяльність міської художньої ради та демонтувати незаконні рекламні носії

7 грудня 2015 року міський голова Кіровограда Андрій Райкович пообіцяв підтримати ініціативу голови спілки рекламістів Ірини Саєнко щодо відновлення діяльності міської художньої ради і запевнив, що без її погодження жодна рекламна компанія з іншого міста не буде працювати у Кіровограді. Натомість, незаконно встановлені і небезпечні в експлуатації рекламні носії будуть примусово демонтуватися.
Виконано
Сказано 7 грудня 2015 р.

Джерело

  • http://www.kr-rada.gov.ua/news/nalejne-utrimannya-7-12-15.html
  • Лист заступника міського голови О.Грабенка
  • Лист начальника відділу по роботі зі ЗМІ Сергія Якуніна
  • http://www.kr-rada.gov.ua/files/decisions_mvk/ua-rishennya-risenya-48-26-01-16.pdf

Результат

22 квітня заступник міського голови О. Грабенко повідомив, що відповідно до рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 20.06.2012 року № 515 створено художню раду м. Кіровограда при управлінні містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради, затверджено її Положення. Згідно з розділом ІІ Положення про художню раду м. Кіровограда, рекламні компанії рада не погоджує.

За інформацією начальника відділу по роботі зі ЗМІ Сергія Якуніна, станом на 12 травня, з ініціативи міського голови Андрія Райковича у Кіровограді поновлено діяльність міської художньої ради. Прийнятим рішенням № 48 від 26.01.16 оновлено склад художньої ради і внесено зміни до Положення про Художню раду: добавлено пункт, відповідно до якого рішення Художньої ради мають рекомендаційний характер та надаються розробникам дизайн – проектів для подальшого їх врахування при виготовленні фасадів, входів до приміщень, інформаційних вивісок чи табличок на високому професійному рівні з метою вдосконалення художньо – естетичного оформлення міського середовища. Таким чином Художня рада має важелі впливу на проведення рекламно – дизайнерських кампаній у Кіровограді. Оновлена художня рада прийняла своє перше рішення 08 квітня 2016 року. Своїм рішенням вона підтримала дизайн – проект оформлення магазину АТБ по вулиці Великій Перспективній 39/63.