Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Миколаєнко пообіцяв, що на вулицях Херсона з'явиться новий електротранспорт

У передвиборчій програмі на посаду міського голови на позачергових виборах міського голови міста Херсона 2014 року Володимир Миколаєнко пообіцяв, що скоро на вулицях Херсона з'явиться новий і зручний електротранспорт.
Виконано
Сказано 5 квітня 2014 р.

Джерело

  • http://polit-kherson.info/konsultacia/20105-vybory-miskoho-holovy-shcho-potribno-znaty-khersontsiam-pro-ahitatsiiu.html
  • http://www.hgi.org.ua/?ch=vybory_2014/pr_mikolaenko
  • http://kherson-news.net/herson-i-transport/item/1031-mikolaenko-poprosil-u-kievskogo-mjera-trollejbusy.html
  • Лист заступника міського голови І.Трибух
  • Заступник міського голови І. Трибуха
  • https://nikcenter.org/newsItem/56011
  • Лист директора підприємства

Результат

За інформацією пресслужби від 18 серпня 2020 року, коштами міського бюджету було придбано:

у 2017 році було куплено 4 нових тролейбуси моделі Богдан;

у 2018 році було куплено 4 нових тролейбуси моделі Богдан.

2019 року підприємством було придбано 2 тролейбуси за власні кошти.

Тож, за час каденції містом було придбано 6 одиниць електротранспорту, а отже обіцянка набуває статус - виконано.

Нагадаємо попередній хід подій:

17 серпня 2014 року за даними ЗМІ міський голова Херсона Володимир Миколаєнко направив лист із проханням до Віталія Кличку з проханням передати 10-15 тролейбусів, які знаходяться на балансі "Київпастранс".

Відповідно до листа Херсонської міської ради від 17 лютого 2015 року, тролейбусний парк у м. Херсоні з 2008 року не оновлювався.

Відповідно до листа Херсонської міської ради від 4 червня 2015 року, для розвитку міського електротранспорту міста Херсона, рішенням міської ради від 31.08.2008 №709, затверджено Цільову програму розвитку міського електротранспорту м. Херсона на період до 2017 року. Одним із заходів Цільової програми є оновлення парку тролейбусів з низькою підлогою на умовах співфінансування з міського та державного бюджетів. Але, у зв'язку із нестачею коштів у міському бюджеті, фінансування заходів на оновлення рухомого складу підприємства у 2015 році не передбачено.

Станом на 9 лютого 2020 року комунальне підприємство "Херсонелектротранс" бореться за отримання кредиту на купівлю 50 нових тролейбусів.