Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Вілкул обіцяє затвердити туристичний бренд України

Олександр Вілкул, віце-прем’єр-міністр України, 10 жовтня 2013 року запевнив, що туристичний бренд України буде обов'язково затверджений на рівні Уряду. За словами посадовця, це відбудеться після обговорення громадськістю та експертами. Слід зауважити, що наразі бренд країни розробляється Державною агенцією туризму та курортів за кошти гранту, наданого німецькою агенцією GIZ.
Не виконано
Сказано 10 жовтня 2013 р.

Джерело

  • http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=246753904&cat_id=244276429
  • Можливий варіант туристичного бренду України. Джерело: Урядовий портал
  • http://prohotelia.com.ua/2014/03/brand-ukraine/
  • http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/801-18

Результат

З 10 по 12 жовтня 2013 року в рамках роботи II-го Київського міжнародного туристичного форуму вперше була публічно презентована концепція бренду. При його розробці було проведено ряд експертних обговорень концепції і графічних рішень, пройшла широка дискусія і в соціальних мережах. Сотні громадян включилися у спільну роботу і запропонували візуальні ідеї, варіанти слоганів та інші елементи бренд-системи.

27 лютого 2014 року Верховна Рада України звільнила Олександра Вілкула з посади Віце-прем'єр-міністра України.