Роботу системи електронних звернень громадян покращили ще одним папірцем

Читать на русском

25 грудня 2013 року уряд на своєму засіданні затвердив положення про Державну інформаційну систему електронних звернень громадян, яка, згідно з Національним планом дій на 2013 рік, повинна була бути введена в експлуатацію ще в вересні.

Про затвердження положення повідомила прес-служба Держагентства з питань науки, інновацій та інформатизації, яке є розробником цього документу та відповідає за створення системи. 

«Відтепер громадяни можуть через інтернет подавати до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування звернення в електронній формі. Це ще один крок у розвитку електронного урядування в Україні», - прокоментував цю подію голова Держінформнауки Володимир Семиноженко, якого цитує прес-служба.

Як зазначається, постанова Кабміну дозволить забезпечити створення, впровадження і функціонування Державної інформаційної системи електронних звернень громадян, яка покликана здійснювати автоматичний обмін інформацією між інформаційними системи та базами даних органів державної влади.

Анонсується, що завдяки цій системі громадяни зможуть контролювати процес розгляду своїх звернень,  а держоргани вестимуть їх облік.

Нагадаємо, що пунктом 253.1 Національного плану дій на 2013 рік Президент Віктор Янукович доручив прем’єр-міністру, віце-прем’єр-міністру, Держінформнауки, Адміністрації держспецзв’язку, Мінрегіону та Мінюсту до кінця вересня ввести в експлуатацію інформаційну систему «Звернення громадян», забезпечивши підключення до неї всіх органів виконавчої влади, проте у вказані у Нацплані строки в повному обсязі це доручення виконане не було.

14 листопада 2012 року прем’єр Микола Азаров наголосив на необхідності залучення громадськості до прийняття урядових рішень і пообіцяв, що в грудні того ж року почне працювати портал звернень громадян до всіх органів влади.

«Слово і діло»


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.