Київський метрополітен: перспективи від Олександра Попова

Читать на русском

Історія Київського метрополітену налічує понад 50 років. За цей час значно розширилася мережа станцій та збільшилася кількість рухомого складу. На сьогоднішній день метро перевозить майже мільйон пасажирів щодоби та залишається найбільш надійним транспортом, що може забезпечити безперешкодне з'єднання різних частин міста. За такого навантаження технічні пристрої та вагони потребують не лише постійного поточного ремонту, а й докорінної модернізації.

Саме на цьому нещодавно акцентував увагу голова КМДА Олександр Попов та пообіцяв протягом 2013 року замінити близько 100 одиниць рухомого складу, зберігши цю тенденцію і на наступний рік. При цьому він додав, що загалом до 2020 року передбачено придбати 50 нових вагонів. Безумовно, наміри вдосконалити Київський метрополітен заслуговують схвалення, однак заявлені строки зовсім не відповідають минулорічним планам очільника столиці, які передбачали оновлення всіх вагонів метро ( пізніше тільки 50%) протягом двох років.

Таким чином, якщо не брати до уваги ризик зміни курсу міської влади в особі Олександра Попова у бік зменшення масштабів, оцінити результативність проведеної роботи ми зможемо в недалекому майбутньому. Та поки що не слід забувати, що переважна більшість вагонів Київського метрополітену експлуатується з 1963 року і вже зазнала суттєвого фізичного зносу, що з дня на день може призвести до серйозних поломок та навіть спричинити транспортний колапс.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: