Комітет з питань свободи слова та інформації рекомендує парламенту прийняти за основу законопроект про внесення змін до ст. 18 Закону України «Про рекламу» (щодо розміщення реклами на транспортних засобах).
Про це повідомляє портал «Слово і Діло» з посиланням на Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України.
Відповідним законопроектом народних депутатів (№3073) пропонується доповнити ст. 18 Закону України «Про рекламу» нормою, що забороняє розміщувати рекламу на скляних (прозорих) поверхнях наземного транспорту, і обмежитись виключно боковими бортами транспортних засобів.
Депутати аргументували запропоновані нововведення тим, що це відповідає європейській практиці.
Разом з тим, члени комітету рекомендували парламенту відхилити законопроект про внесення змін до тієї ж ст. 18 Закону України «Про рекламу» (№ 3073-1), яким планувалося повністю заборонити розміщення зовнішньої реклами на автобусах та електротранспорті (крім міського електричного транспорту).
Втім, і перший, і другий законопроекти не обмежують розміщення реклами на вагонах метрополітену.
Нагадаємо, що голова Держпідприємництва Михайло Бродський недавно заявив, що велика кількість реклами на проїжджій частині українських доріг провокує численні аварії. При цьому він наголосив, що в європейських країнах засилля зовнішньої реклами на дорогах відсутнє.
Однією з найпопулярніших обіцянок серед українських політиків є повна заборона реклами тютюнових та алкогольних виробів. Відповідний пункт міститься в передвиборчій програмі партії "Свобода". Ідентичну заяву продублювали в своїх програмах і народні депутати – члени партії «Свобода».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»