Київ недоотримує транспорт від кредиту ЄБРР

Читать на русском

Згідно з обіцянкою заступника голови КМДА Руслана Крамаренка, до початку серпня поточного року за рахунок кредиту ЄБРР столиця мала закупити 386 тролейбусів, 112 вагонів трамваїв та 70 вагонів метро. Однак реальні показники підписаних контрактів абсолютно не відповідають обіцяним обсягам поставок нового транспорту. Про це повідомляє проект «Слово і Діло».

Тролейбуси

Основну частину техніки, за словами Руслана Крамаренка, мали б закупити ще в квітні. Однак за офіційною інформацією КМДА, з початку 2013 року за кредитні кошти ЄБРР здійснена поставка лише 33 тролейбусів замість 386 заявлених.

До кінця року за кошти кредиту ЄБРР місто планує отримати ще 81 тролейбус. Однак навіть при умові, що столиця їх дочекається, кількість реально закуплених тролейбусів не наблизиться до заявленої Русланом Крамаренком.

Окрім тролейбусів, що закуповуються за кредитом ЄБРР, Київ має  контракти на поставку ще 77 нових тролейбусів та контракт з ЛАЗ на поставку 23 тролейбусів. Однак кошти для фінансування підписаних контрактів, за словами головного інженера "Київпастрансу" Юрія Бомбандьорова, ще не знайдені.

Вагони метро

Відносно позитивна ситуація склалася з закупівлею вагонів метро: 50 вагонів з 70 обіцяних.

Нажаль, кредитні кошти ЄБРР  надійдуть не до українських вагонобудівних заводів, які в результаті зниження попиту переживають період значної кризи, а до російських промисловців. КМДА уклала договір з митищинським ВАТ «Метровагонмаш» (припинивши співпрацю з петербурзьким «Вагонмаш») на поставку 50 нових вагонів метро. Витратили на це майже 40 млн. євро, отриманих від Європейського Банку реконструкції і розвитку.

Тобто один стандартний російський вагон метро обійшовся місту в 800 тис. євро.

Вагони трамваїв

Ще важче говорити про закупівлю вагонів для київських трамваїв. Відомо лише, що цього року на лінію вийшли шість вагонів, виготовлених КП "Київпастранс". Великі надії очільники міста покладають на трисекційний трамвай "Каштан" київського виробництва, однак про закупівлю вагонів за рахунок кредиту ЄБРР не згадують.

Такими є скромні результати оновлення міського транспорту Києва за рахунок кредиту європейського банку.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: