Начальник управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації Артем Біденко говорить про те, що закон про рекламу вже другий рік чекає на зміни, які дозволять скоротити кількість зовнішньої реклами.
Про це він заявив в ексклюзивному коментарі «Слову і Ділу» стосовно перспектив скорочення кількості зовнішньої реклами в Києві та особистої обіцянки Віталія Кличко проконтролювати цей процес.
За словами чиновника, плани скорочення кількості зовнішньої реклами в Києві досить чіткі та прозорі. За 2014 рік демонтовано вже близько 600 бордів і це лише початок, говорить Біденко.
«В місті за рік має стати менше реклами за рахунок декількох факторів. По-перше, за рахунок боротьби с нелегальними конструкціями, а по-друге, за рахунок реалізації Концепції зовнішньої реклами», - відзначає він.
Читайте також: Реконструйована Поштова площа буде незручною для киян
Однак, на його думку, є велика проблема із законодавством, адже вже другий рік країна очікує на прийняття змін до закону про рекламу.
«Сьогодні, фактично, власник може поставити конструкцію де хоче. Місту дуже складно завадити. Не прописані умови демонтажу, самої процедури, плюс існує проблема по регуляторних строках. Тому обіцянку реально виконати за умови ухвалення закону. Без нього ми будемо реально воювати за кожен щит. Але воювати будемо», - запевнив Біденко.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»