В метрополітені до 15% «сірої» реклами - Біденко

Читать на русском

Новопризначений начальник управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації та голова Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко запевняє, що у столиці незначна частка незаконної реклами.

Про це він заявив в ході ексклюзивного інтерв’ю для «Слова і Діла».

«Великої кількості нелегальних конструкцій в місті немає – всього близько 12 тис. об’єктів, а це менше 5%. Що стосується метро, там кількість досягає 10-15%. Метро – режимний об’єкт, туди повісити щось без погодження метрополітену – неможливо», - зазначив пан Біденко.

За словами новопризначеного голови управління з питань реклами, він вже встиг дати завдання підготувати документи щодо нелегальних конструкцій по всьому Києву.

Артем Біденко визнав, що у метрополітена є «напівсірі» інвестиційні договори, які треба перевіряти. Тобто конструкції легальні, але плата за них значно менша.

«Повністю нелегальних конструкцій немає. Наліпки в вагонах – це не бізнес, а якась дрібниця», - сказав очільник управління.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: