Новопризначений начальник управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації та голова Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко запевняє, що у столиці незначна частка незаконної реклами.
Про це він заявив в ході ексклюзивного інтерв’ю для «Слова і Діла».
«Великої кількості нелегальних конструкцій в місті немає – всього близько 12 тис. об’єктів, а це менше 5%. Що стосується метро, там кількість досягає 10-15%. Метро – режимний об’єкт, туди повісити щось без погодження метрополітену – неможливо», - зазначив пан Біденко.
За словами новопризначеного голови управління з питань реклами, він вже встиг дати завдання підготувати документи щодо нелегальних конструкцій по всьому Києву.
Артем Біденко визнав, що у метрополітена є «напівсірі» інвестиційні договори, які треба перевіряти. Тобто конструкції легальні, але плата за них значно менша.
«Повністю нелегальних конструкцій немає. Наліпки в вагонах – це не бізнес, а якась дрібниця», - сказав очільник управління.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»