Петренко почав виконувати свою обіцянку про новий тип офісу держреєстрації

Читать на русском

Жителі столиці вже можуть скористатися послугами модельного офісу державної реєстрації, де обов’язки з прийняття, видачі та обробки запитів громадян розділені між окремими підрозділами.

Про це відзвітував міністр юстиції Павло Петренко на брифінгу у вівторок 29 липня, передає кореспондент «Слова і Діла».

«Український уряд прийняв пропозицію Міністерства юстиції щодо запровадження пілотного проекту і початку функціонування модельного офісу в місті Києві, де буде запроваджено абсолютно нову філософію взаємин між споживачем і державним органом у сфері, пов'язаній із наданням адміністративних послуг», – повідомив Петренко.

Міністр пояснив, що схема роботи офісу побудована таким чином, що службовець, який займається обробкою запиту, не має безпосереднього контакту з клієнтом. Водночас конкретного державного реєстратора, що буде займатися справою, методом випадкового відбору визначає комп'ютер. Таким чином Петренко пропонує боротися з корупцією в органах держреєстрації.

Крім того, в новому офісі мінімізовано бюрократичні процедури й повністю ліквідовано процедуру написання заяв. Усе, що потрібно клієнту – заповнити електронну форму й поставити свій підпис, запевнив міністр.

Нагадаємо, 15 липня очільник Мін'юсту пообіцяв розділити центри надання адміністративних послуг в Україні на фронт- і бекофіси. Ця обіцянка, як і ще 40 зобов'язань Петренка, зареєстрованих системою «Слово і Діло», перебуває у процесі виконання.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...