Станом на 16 червня роботи з проходки Бескидського тунелю виконані на довжині 290 м і ведуться зі швидкістю 3 м/доба.
Про це сьогодні повідомила прес-служба «Укрзалізниці», передає «Слово і Діло».
За інформацією УЗ, роботи з будівництва тунелю наразі ведуться цілодобово, але збільшити швидкість проходки не дає якість породи.
«Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи», – зазначають у «Укрзалізниці».
Роботи з будівництва тунелю розпочалися 29 жовтня 2013 року, їх планується завершити у І кварталі 2017-го.
Нагадаємо, системою «Слово і Діло» зафіксовано низку обіцянок представників попередньої влади щодо будівництва цього об'єкту, яке нею і було ініційоване. Так, екс-прем’єр-міністр Микола Азаров обіцяв, що новий Бескидський тунель у Львівській області буде збудовано у 2013 році, але ця обіцянка була провалена.
Поза тим, екс-віце-прем’єр Олександр Вілкул 23 вересня 2013 року пообіцяв швидкий початок будівництва Бескидського тунелю, і ця обіцянка була виконана.
У свою чергу колишній міністр інфраструктури Володимир Козак зобов'язався у 2014 році побудувати 0,7 км нового Бескидського тунелю, а також заявив про завершення спорудження тунелю в 2016 році.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»