Реклама в Києві подорожчає

Читать на русском

Олександр Пузанов збере за рекламу в Києві на 5 мільйонів більше, ніж торік.

Заступник голови КМДА Олександр Пузанов серйозно перейнявся питанням збільшення надходжень до місцевого бюджету від розміщення реклами на зовнішніх носіях в столиці. Так, за словами чиновника, в поточному році реклама принесе до міського бюджету Києва близько 130 млн. грн. А це аж на 5 мільйонів більше, ніж минулого.

Ініціатива зі збільшення надходжень до бюджету від реклами буде реалізовуватись шляхом переукладення старих договорів з операторами реклами згідно зі збільшеними тарифами. Нагадаємо, що з вересня 2012-го року було підвищено тарифи на розміщення зовнішньої реклами в столиці. Олександр Пузанов нещодавно запевнив, що міська влада обов'язково доб’ється переукладення усіх невигідних договорів з операторами реклами на транспорті.

В першу чергу, це стосується реклами в київському метрополітені. Наразі КМДА судиться з декількома рекламними операторами в метро задля збільшення відповідних тарифів.

Тим часом, київська підземка продовжує "обростати" нетлінними творіннями креативних рекламщиків. Демонтувати рекламні конструкції ніхто не збирається. Однак, за словами того ж таки Пузанова, збільшувати їх також не планують. Щоправда, стіни станцій київського метро й без того готові до облаштування реклами – навіть на конструкції витрачатись не потрібно.

Більше того, київська влада не полінується прописати всі рекламні носії в окремих паспортах вулиць міста, про що вже заявив голова КМДА Олександр Попов. Таким чином, знайти законні методи для їх демонтажу буде майже неможливо.

Отож, замість того, аби зменшувати кількість набридливої реклами, київські очільники переймаються лише питанням збільшення прибутків від її розміщення.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: