Обіцяне Одарченком зниження залізничних тарифів обернулося підвищенням

Читать на русском

6 березня голова Херсонської ОДА Юрій Одарченко заявив, що одним із стратегічних завдань влади буде зниження залізничних тарифів, але на практиці все виявилося навпаки - «Укрзалізниця» заявила про підвищення тарифів на залізничні перевезення.

Відповідна інформація «Укрзалізниці» була поширена прес-службою відомства в четвер, 29 травня, передає «Слово і Діло».

«Передбачено підвищення вартості подорожі залізницею в Україні в два етапи - по 10% у липні та жовтні 2014 року, в усіх категоріях пасажирських вагонів, крім СВ і поїздів Інтерсіті+. Тобто підвищення тарифів у грудні 2014 року до грудня попереднього року складе 21%», - зазначають у відомстві.

Таким чином, після першого етапу підвищення тарифів квитки подорожчають приблизно на 10 грн в плацкарті і на 20 грн - в купе.

УЗ повідомляє, що тарифи на провезення багажу при цьому не зміняться.

Підвищення тарифів пояснюється, крім іншого, тим, що за минулий і нинішній рік значно зросла вартість продукції, яка закуповується для потреб залізниці.

Системою «Слово і Діло» зафіксовано 35 обіцянок Юрія Одарченка, з яких 8 були виконані, а 4 - провалені.

Варто відзначити, що колишній гендиректор «Укрзалізниці» Сергій Болоболін 29 листопада 2013 пообіцяв, що в 2014 році підвищення тарифів на залізничні перевезення (як пасажирські, так і вантажні) не планується.

Міністр інфраструктури Максим Бурбак 3 квітня 2014 заявив про заплановану реформу «Укрзалізниці», в результаті якої планується розділити адміністративну та господарську функцію УЗ.


ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: