Новий міністр, старі обіцянки: що Бурбак зробить для українських аеропортів

Читать на русском

Міністр інфраструктури Максим Бурбак за 3 місяці в уряді дав ті ж обіцянки щодо покращення українських аеропортів, які свого часу давали його попередники, пише «Слово і Діло».

Так, 18 березня новопризначений міністр пообіцяв, що новий перон в київському аеропорту «Бориспіль» нарешті буде добудований, а поблизу терміналу D завершиться будівництво багаторівневого паркінгу. На зустрічі з журналістами Бурбак заявив, що модернізація летовища пройде без залученя коштів інвесторів. Тоді ж він зазначив, що міністерство вивчатиме доцільність прокладання «Повітряного експресу» - електрички, що з'єднували б столицю з аеропортом.

Головних повітряних воріт України стосувалася ще одна обіцянка міністра Бурбака. 29 квітня він заявив, що на летовищі буде проведена фінансова перевірка, у тому числі функціонування Sky Taxi, яке у відомстві визнали збитковим.

Втім, Максима Бурбака вочевидь турбує доля не лише київського аеропорту. Наприкінці квітня міністр пообіцяв, що розвиватиме Львівський аеропорт, який чиновник тоді назвав другим за важливістю в країні. Ця обіцянка політика, як і дві попередні, зараз перебувають у процесі виконання.

Треба сказати, що багато в чому обіцянки Бурбака і попередніх очільників Міністерства інфраструктури збігаються. Так, наприклад, Володимир Козак, що займав цю посаду з грудня 2012 по лютий 2014 року, також обіцяв звести багаторівневий паркінг у Борисполі. Свою обіцянку Козак не виконав із об'єктивних причин, тож «Слово і Діло» занесло її в архів.

Цілу низку обіцянок з приводу реконструкції та добудови українських аеропортів дав свого часу Борис Колесніков, що керував Мінінфраструктури з 2010 по 2012 роки. Він робив ставку на розвиток регіональної авіації, а також летовищ міст-господарів Євро-2012. Незважаючи на це, вчасно завершити реконструкцію міжнародного аеропорту «Донецьк» йому так і не вдалося: за лічені місяці до Чемпіонату Європи з футболу, ремонтні роботи все ще тривали.

Нинішній міністр інфраструктури Максим Бурбак працює на посаді з лютого 2014 року. За цей час він встиг дати 44 обіцянки, одну з яких - про безперебійне транспортне сполучення з Кримом - йому виконати не вдалося.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: