«АероСвіт» чи «Укрзалізниця»: кому пощастить більше?

Читать на русском

Нещодавно країну сколихнули протести залізничників та працівників «АероСвіту». Невдоволення транспортників обумовлене наростанням скандалу навколо ключових компаній галузі - «АероСвіту» та «Укрзалізниці». Перших турбує перспектива оголошення банкрутства компанії, других – перспектива приватизації залізниці. Зазначимо, що протестувальники, врешті, домоглися уваги високопосадовців.

Протест «АероСвіту». Справжня ситуація в компанії достеменно не відома нікому, одні чутки змінюють інші. Єдине, що чітко розуміють працівники компанії – це те, що після офіційного оголошення банкрутства ніхто не буде виплачувати працівникам борги по заробітній платі та перейматися працевлаштуванням сотень безробітних пілотів та бортпровідників. Отож вони були вимушені вийти зі своїми вимогами на вулиці.

Зрештою, Прем’єр-міністр Микола Азаров пообіцяв втрутитися у ситуацію та допомогти пасажирам, які постраждали від проблем в компанії, дібратися до своїх домівок. Для цього вирішили залучити державні кошти та літаки.

Самим же працівникам «АероСвіту» обіцяє допомогти Міністр інфраструктури Володимир Козак та Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул. Володимир Васильович пообіцяв, що держава докладе максимум зусиль, аби не допустити банкрутства компанії. Задля врегулювання проблем «АероСвіту» було створено комісію, яку очолив Олександр Вілкул.

Протест залізничників. У залізничників справи дещо веселіші. Хоча реформування «Укрзалізниці» затримується, керівництво все ж запевняє, що приватизація державному підприємству не загрожує. Серед інших вимог, які висунули залізничники в ході протестів, є покарання винних у завезенні неготових та неперевірених потягів компанії Hyundai, підвищення соціальних гарантій, припинення скорочень, відновлення соціальної інфраструктури відомства тощо.

На всі ці вимоги робітників залізниці хутко відізвався Володимир Козак. Залізничникам обіцяють підвищити заробітну плату та інші соціальні виплати, будувати житло, розвивати систему соціальної інфраструктури.

Виходячи з даної ситуації, ми розуміємо прагнення працівників залізниці будь-яким способом залишитися під державним контролем. Борги державної компанії завжди візьме на себе бюджет, а комерційна структура скоріше оголосить банкрутство, ніж буде виплачувати фінансові зобов’язання. Зазначимо, що в цей непростий для транспортної галузі час, колишній Міністр інфраструктури Борис Колесніков , який був ініціатором завезення в Україну горезвісних Хьюндаїв, підписував Програму розвитку аеропортів та обіцяв ще в грудні провести реорганізацію «Укрзалізниці», «відсиджується» в парламенті.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: