У ПриватБанку заявили про поновлення роботи після атаки хакерів

ПриватБанку вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем.

Про це розповіли у пресслужбі банку у коментарі ЕП.

Служби не працювали протягом однієї години. При цьому, трафік був інтенсивним, тому це створювало додаткові ускладнення з доступом до послуг.

«Повідомляємо, що нам вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем», - зазначили у Приваті.

У той же час, користувачі й надалі скаржаться на проблеми з доступом.

«Ми маємо на увазі, що є можливість подальших атак, тому наша IT-команда робить все можливе, щоб їм протистояти належним чином», - резюмували в держбанку.

Раніше ми писали про те, що причиною збою в роботі мобільного додатку Приват24 та веб-версії сайту 15 лютого стала масштабна кібератака.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО