Обслуговування українською: набула чинності 30 стаття мовного закону

У суботу, 16 січня, набула чинності стаття мовного закону, яка зобов'язує усіх постачальників послуг в Україні спілкуватися з клієнтами виключно державною мовою.

Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» передбачає, що всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів українською мовою.

Це стосується супермаркетів, інтернет-магазинів, кав'ярень, банків, АЗС, аптек тощо.

При цьому лише на прохання клієнта надавач послуг чи продавець можуть здійснити обслуговування іншою мовою.

Раніше уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь роз'яснив, як діяти, якщо вас не хочуть обслуговувати українською мовою.

Також «Слово і діло» писало про те, хто буде контролювати цю норму мовного закону і як будуть штрафувати за її порушення.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО