У Києві стався збій у роботі системи е-квитка

Вранці 8 листопада в Києві відбувся збій в роботі системи е-квитка.

Про це повідомила пресслужба «Київського метрополітену».

«Шановні пасажири! Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП «ГІОЦ» займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати. Приносимо вибачення за незручності», - наголошується в повідомленні.

Трохи пізніше пресслужба повідомила про відновлення роботи електронного квитка.

Це вже другий збій в роботі системи. Наприкінці літа на станціях метрополітену призупинили продаж Kyiv Smart Card. Жителі Києва не могли поповнити карту, тому їм почали тимчасово продавати жетони і поповнювати зелені картки на станціях.

Раніше в КМДА розповіли, до якого часу відклали запуск е-квитка в промислову експлуатацію.

Також в КМДА повідомили про пільги для школярів і студентів.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО