Результати виборів у Херсоні засвідчили, що всі патріотичні сили налаштовані проти Сальдо – експерт

Володимир Миколаєнко

Попередні результати виборів у Херсоні можуть означати, що для перемоги Миколаєнка в другому турі всі патріотичні сили об'єднаються.

Про це журналістам «Слова і Діла» в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів керівник Херсонської міської громадської організації «Союз Чорнобиль України» Валерій Гурківський, аналізуючи попередні результати виборів у Херсоні.

«За результатами екзит-полів, лідирує чинний мер Миколаєнко. Скоріш за все, до другого туру всі патріотичні сили об'єднаються й працюватимуть на те, щоб Миколаєнко став мером. «УКРОП», «Радикальна партія», «Самопоміч», громадські організації налаштовані проти Сальдо, який іде на другому місці. У «Опозиційного блоку» та партії «Наш край» мало шансів набрати голоси», – вважає він.

За його словами, з боку Миколаєнка чорного піару не було, Сальдо не встиг нічого зробити, бо йому не давали, а у Мангера були не досить прозорі піар-кроки.

«Часу до 15 листопада ще багато, є й усе може змінитися в залежності від того, які в кого команди сформуються, тому що зараз все залежатиме від команд», – переконаний Гурківський.

Водночас прес-секретар громадської мережі «ОПОРА» в Херсонській області Наталія Богренцова вважає, що вибори були відносно спокійними, незважаючи на незначні порушення.

«Загроза, яка виправдалася, – низький рівень підготовки виборчих комісій. Дуже погано володіють законодавчою базою, не дотримуються процедур, що встановлені законом як у процесі голосування, так і при підрахунку голосів. Також були випадки, коли видавали бюлетені без печаток і їх проставляли вже під час голосування, виправдовуючись тим, що дуже багато бюлетенів. Це ситуації з розряду фальсифікацій», – розповідає вона.

Крім того, були випадки з непроставленими номерами дільниць. Слід відзначити, що на порушення своєчасно реагувала міліція.

«Були неприємні випадки з агітацією в день голосування, пригощали спиртними напоями, підвозили організовано автобусами на дільниці. Хоча це поодинокі випадки, але вони були. Наявною була й непряма агітація, але за брендовими ознаками було зрозуміло, від кого вона надходить», – зазначила Богренцова.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО