Морські постачання російської сирої нафти протягом останніх тижнів залишалися майже на максимальному рівні за останні 16 місяців.
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела в галузі.
Паливна криза в росії: до яких наслідків призвели удари по НПЗДефіцит бензину поступово охоплює всю територію росії, його продаж обмежують, а влада продовжує заборону на експорт пального. Криза загострюється на тлі атак на російські НПЗ. Яка ситуація з бензином в рф – на інфографіці.
За інформацією журналістів, атаки на нафтопереробну промисловість змушують росію перенаправляти постачання на експортні термінали, підвищуючи їхню пропускну спроможність.
Так, середній обсяг експорту з портів РФ за чотири тижні вересня склав 3,57 мільйона барелів на добу – всього на 80 000 менше максимуму травня 2024 року.
При цьому зазначається, що росія, найімовірніше, не зможе перенаправити більше нафти на експорт, якщо атаки на НПЗ посиляться. Це з тим, що у країні майже немає вільних потужностей на експортних терміналах.
«Два з трьох портів, які, швидше за все, перевалюватимуть барелі з постраждалих НПЗ – Приморськ на Балтиці та Новоросійськ на Чорному морі – зараз близькі до своїх верхніх меж. Хоча третій порт – Усть-Луга, також на Балтиці, – має номінальну потужність для збільшення експорту, його поставки протягом усього року залишалися значно нижчими від пікового значення, досягнутого у жовтні 2024 року», – йдеться у публікації.
Нагадаємо, нещодавно ЗМІ підрахували, що Україна завдала росії збитків на $100 млрд, атакуючи її НПЗ.
У самій росії фіксують дефіцит окремих марок палива на тлі ударів українських дронів по нафтопереробних заводах.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»