«Ощадбанк» і «Нова пошта» відновили роботу сервісів після збою у суботу, 26 квітня. Всі послуги працюють у штатному режимі.
Про це повідомив голова правління «Ощадбанку» Сергій Наумов та «Нова пошта» у Telegram.
«Інформую, що проблему у зовнішньому дата-центрі врегульовано – всі сервіси «Ощаду» працюють у штатному режимі. Подяка всім, хто долучився до вирішення проблеми», – йдеться у дописі Наумова.
У «Новій пошті» також підтвердили відновлення роботи. Втім наразі ще спостерігаються складнощі в роботі сайту.
«Наразі ще спостерігаються складнощі в роботі сайту, наша команда працює над їх усуненням», – додали у повідомленні.
Нагадаємо, вранці 26 квітня у роботі багатьох порталів та платіжних сервісів був зафіксований масштабний збій. Не працював застосунок «Дія», а також банківські термінали.
Також наприкінці березня у системах УЗ стався масштабний збій. Пізніше з'ясувалося, що це була кібератака, організована рф. На відновлення всіх сервісів пішло понад тиждень.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»