У поїздах УЗ близько 400 вагонів гарантовано забезпечено системою кондиціювання. Ще у 650 вагонах кондиціонери можуть працювати з перебоями.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Повідомляється, що забезпечені функціональною системою кондиціювання майже 400 вагонів Укрзалізниці: насамперед такі вагони стоять у складі поїздів №92/91 Львів – Київ, №106/105 Одеса – Київ, №63/64 Харків – Львів, №12/11 Львів – Одеса, №29/30 Київ – Ужгород, №15/16 Харків – Ясіня, №17/18 Харків – Ужгород та низка інших фірмових поїздів.
Вагони з кондиціонерами у додатку та на сайті з продажу квитків марковані спеціальною відміткою.
В УЗ зазначили, що близько 650 вагонів мають кондиціонери застарілої модифікації, тож можуть працювати з перебоями. Такі вагони не мають спеціального маркування.
Температурна норма у вагонах з кондиціюванням має коливатися в межах +22…+26 градусів, додали в компанії.
Також повідомляється, що наявність чи відсутність кондиціонування у вагоні безпосередньо не впливає на вартість квитка, оскільки вона формується переважно залежно від довжини маршруту, фірмовості поїзда, категорії вагона та класу місця.
Нагадаємо, УЗ призначила додаткові поїзди до Одеси та Харкова. Також повідомлялося, що УЗ підвищила вартість комплектів постільної білизни у плацкарті та купе на 60%.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»