«Укрзалізниця» звинуватила Крюківський завод у завищенні цін

Читать на русском
«Укрзалізниця» вважає економічно необґрунтованим зростання вартості пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.

«Укрзалізниця» вважає економічно необґрунтованим зростання вартості пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВЗ), відзначаючи, що за останні два роки зростання цін склало 65%.

Про це йдеться в прес-релізі компанії, передає «Слово і Діло».

Відзначається, що згідно з підписаною угодою в липні 2016 року, вартість купейного пасажирського вагона спального типу моделі 61-779 становила понад 16,9 млн грн (з ПДВ), за договором від квітня 2017 року - більш ніж 23,3 млн грн (з ПДВ) , а в травні 2018 року цінова пропозиція вітчизняного виробника на цей вагон у ProZorro склала 28 млн грн.

«Таким чином, користуючись монопольним становищем, Крюківський вагонзавод за останні два роки підвищив ціни на вагони на 65,4% у національній валюті, а в доларовому еквіваленті - на 57%», - відзначили в «Укрзалізниці».

Крюківський вагонобудівний завод - єдине в СНД підприємство, котре має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони). Завод виробляє також запасні частини і візки для вантажних вагонів.

Крім того, згідно з повідомленням, ціни на вагони КВЗ у період із липня 2016 по травень 2018 росли удвічі швидше, ніж ціни виробників промислової продукції.

При цьому прес-служба посилається на дані Держстату, згідно з якими індекс цін на продукцію машинобудування за відповідний період зріс лише на 29,4%, а загальний індекс цін виробників - на 42,2%. Крім того, за цей період курс долара виріс на 5,6%, а інфляція в країні склала 27,2%.

«Отже, таке істотне підвищення вартості пасажирського вагона не має ніякого економічного обґрунтування», - підкреслили в компанії.

Крім того, для ілюстрації твердження, що ціни КВЗ вище, ніж у інших виробників, «Укрзалізниця» порівнює їх з цінами російського Тверського вагонобудівного заводу.

В «Укрзалізниці» також зазначають, що якщо вартість вагона вітчизняного виробника в минулому році становила $ 1,07 млн, вартість вагону на російському Тверському вагонобудівному заводу в минулому році - $ 825 тис., що на 30% менше ніж на КВЗ.

Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» відклала заміну ескалаторів на залізничному вокзалі в Києві.

Також «Укрзалізниця» повідомила про спробу диверсії в Полтавській області.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: