Національна телекомпанія України оголосила конкурс на творчу концепцію пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який відбудеться в Києві.
Про це повідомляє прес-служба Першого національного, передає «Слово і Діло».
Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогану і логотипу.
Все це в подальшому може стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж.
Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу та тематичні фірмові елементи - сублоготип і слоган.
Конкурс буде проводитися тільки серед професійних креативних агентств і дизайн-бюро.
Переможця обиратиме Наглядова рада Євробачення-2017 разом з Національною телекомпанією України.
Перелік компаній, яким запропонували участь у конкурсі, НТКУ сформувала враховуючи рейтинги Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), до складу якої входять 142 компанії, що працюють на рекламному ринку.
ВРК надала НТКУ рейтинги креативності та майстерності серед креативних агентств і брендингових агентств і дизайн-студій. За результатами надісланих запрошень до конкурсу приєдналися Havas Worldwide Ukraine, BBDO Ukraine, Republique, J & I, TWIGA Idea, ARRIBA, ADVENTA Lowe, THINKMcCANN, Green Penguin Media.
Автори, які мають ідеї щодо творчої концепції Євробачення-2017, можуть звернутися безпосередньо до агентства із цього переліку та запропонувати свої варіанти.
Конкурс розпочинається 20 жовтня.
Проекти концепцій повинні бути представлені на розгляд на початку листопада. Рішення про переможця, концепція якого і стане оформленням Євробачення-2017, буде опубліковано на сайті Національної телекомпанії України.
Нагадаємо, в травні Джамала отримала перемогу на «Євробаченні-2016» у Стокгольмі, пізніше Президент України Петро Порошенко нагородив співачку званням Народного артиста України за перемогу.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»