Столична влада розглядає декілька альтернатив будівництву нової гілки метро на Троєщину.
Про це в інтерв'ю «ЛІГА.net» розповів перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Геннадій Пліс, повідомляє «Слово і Діло».
«Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро – єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно», – сказав Пліс.
За його словами, головною альтернативою будівництву метро на Троєщину може стати розвиток міської електрички або купівля іншого транспорту.
«Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як у метро, і подумати, яким чином організувати доправлення людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант – це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзду переходити з трамвайних колій на шляхи поїзда», – заявив заступник голови КМДА.
Пліс розповів, що сума реалізації цих проектів може коштувати приблизно 3 млрд гривень, в той час як нова гілка метро обійдеться в 40 млрд грн.
«Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси спеціально виділеною смугою», – зазначив він.
Пліс також додав, що столична влада зараз визначається з варіантом вирішення цієї проблеми й до кінця року може перейти до його реалізації.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»