Нова радниця міністра інфраструктури Володимира Омеляна Яніка Мерило заявила, що прибуток від продажу квитків на Євробачення-2017 може покрити приблизно 75% витрат.
Про це вона написала в Facebook, повідомляє «Слово і Діло».
За словами радниці, проведення Євробачення не потребує великої кількості коштів, а в деяких випадках можна й зекономити. Крім того, це реальна реклама країни та підвищення туризму, нові інвестиції й робочі місця.
«Бюджет, порівняно з тим, що неефективно витрачається, не такий вже й високий. Найменшими інвестиціями останнім часом обійшлася Естонія, якій у 2002 році конкурс обійшовся у 8 мільйонів євро. У 2013 році в Швеції та в 2014 році в Данії конкурси обійшлися приблизно в 15 мільйонів євро, але вони були й досить пафосними», – зауважила Мерило.
Вона також додала, що можна провести конкурс і за менші кошти. На переконання Мерило, якщо провести конкурс скромно, то за рахунок продажу квитків на Євробачення можна покрити приблизно 75% витрат.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»