Скрипка має бізнес-інтерес на Андріївському узвозі

Читать на русском

Співкоординатор Ради з урбаністики міста Києва Григорій Мельничук вважає, що після відкриття руху Майданом Незалежності, а точніше - вулицею Михайлівською і Хрещатиком до Європейської площі - необхідність проїжджої частини на Андріївському узвозі зникне.

Таку думку він висловив кореспонденту «Слова і Діла», коментуючи обіцянку Віталія Кличко про те, що Андріївський узвіз буде перекритий для руху автомобілів з наступного тижня.

Проте, за словами експерта, питання автомобілів на спуску все ж залишається.

«Якщо ми хочемо бачити Андріївський як туристичну вулицю - парковка тут неприпустима. Хоча, враховуючи те, що після реконструкції 2012 року узвозу не повернули статус пішохідної вулиці, сюди прийшло більше машин і закладів, зокрема «Канапа» Олега Скрипки, ця проблема ймовірно не на один рік», - говорить фахівець.

Зі слів Мельничука, зараз перед закладом музиканта облаштована стоянка «ялинкою», що перекриває половину вулиці.

«Все це результат того, що узвіз зробили зручним для автомобілів. Якщо так далі піде - то це буде вулиця дорогих ресторанів, в яких паркуються Bentley і Lexus», - відзначає фахівець.

Читайте також: Головною проблемою Києва є Поштова площа

На думку експерта, в цьому ключі дуже дивним є той факт, що Віталій Кличко зробив Скрипку своїм радником з питань Андріївського узвозу. Адже в останнього тут прямі бізнес-інтереси, аргументує Мельничук.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: