Перевантаження на дорогах: автоматична фіксація виявила суттєвого порушника

Читать на русском
З 1 жовтня запрацювала автоматична фіксація перевантажених фур. У перший день роботи виявлено порушника, якого оштрафують максимально.
ілюстративне фотофото з відкритих джерел

В Україні з 1 жовтня запрацювала автоматична фіксація перевантажених фур. У перший день роботи виявлено порушника, якого оштрафують максимально.

Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.

Ваговий контроль на дорогах: як працює і які штрафи передбачені за перевантаженняУкраїнські дороги через перевантажені автомобілі руйнуються за один-два сезони. До кінця року по всій країні запрацюють комплекси зважування в русі.

«Сьогодні, 1 жовтня, розпочала роботу автоматична фіксація порушення габаритно-вагового контролю (ГВК) за допомогою майданчиків зважування-у-русі (WiM)», - йдеться в повідомленні.

У відомстві зазначили, що перший автоматичний штраф за перевантаження виявився максимальним. Вантажівка рухалася з перевищенням на 39% допустимого навантаження на осі.

«Зараз система збирає дані про рух автомобілів більш ніж на 50 майданчиках по всій країні, тому сховатися не вийде», - попередили в міністерстві.

Інші нововведення, які набули чинності з 1 жовтня:

  • встановлюється паритетна відповідальність учасників ринку вантажоперевезень
  • посилюється відповідальність за невиконання законних вимог інспекторів Державної служби безпеки на транспорті
  • впроваджується відповідальність за відмову або ухилення від проходження ГВК
  • посилюється адміністративна відповідальність за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.

Нагадаємо, рік тому в Україні впровадили цілодобовий ваговий контроль вантажівок.

У серпні цього року президент Володимир Зеленський підписав закон про штрафи за відмову від габаритно-вагового контролю.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: