Трагедія Ан-26 під Харковом: коли будуть відомі причини аварії

Читать на русском
Богдан Долінцеексперт авіаційної галузі

У Харківській області в п'ятницю ввечері, 25 вересня, впав літак. У результаті інциденту спалахнула масштабна пожежа. У коментарі «Слово і діло» експерт у сфері авіації Богдан Долінце зауважив, що повні висновки про технічні причини катастрофи будуть можливі щонайменше за рік.

«Попередній висновок може бути отриманий орієнтовно за місяць, але це не будуть результати розслідування, це буде попередній звіт. Такі строки були встановлені урядовою комісією. Більш глибокий технічний звіт за результатами дослідження можливий після розслідування. Як показує практика, пройде понад рік, поки ми отримаємо відповіді», – прокоментував Долінце.

Водночас він зазначив, що кримінальне розслідування причин катастрофи проводиться окремо від технічної експертизи.

Наймасштабніші авіакатастрофи, що сталися в Україні або з українськими літакамиАвіакатастрофа поблизу Салоніків, Скнилівська трагедія, збиття Boeing біля Донецька та літака МАУ в Тегерані.

«Якщо ми говоримо про кримінальне розслідування, яке відбувається, то це окрема історія. Тому що це стосуватиметься визначення відповідальності. Для цього будуть проведені окремі експертизи, які будуть відрізнятися від технічних. Результати кримінального розслідування будуть використовуватися для обвинувачення тих чи інших осіб», – пояснив Долінце.

Експерт додав, що з точки зору безпеки польотів має значення, як експлуатувався літак та як виконувалися технічні регламенти й дотримувалися процедури.

«Вік експлуатації літака визначається не кількістю років, а кількістю годин нальоту в повітрі і кількістю злетів і посадок. Якщо ми говоримо про кількість годин нальоту, то, як правило, такі літаки, як Ан-26, експлуатуються від 16 до 25 тисяч годин. І до того ж є можливість продовжувати його ресурс. Наскільки я розумію, літак, який зазнав авіакатастрофи, не досяг максимальної кількості годин нальоту», – резюмував Богдан Долінце.

Нагадаємо, на борту було 27 осіб, загинули (з них 25 на місці аварії та один курсант помер від опіків у лікарні 26 вересня).

Ще один зараз перебуває на лікуванні.

За словами міністра оборони Андрія Тарана, попередній аналіз трагедії говорить про те, що літак зачепився крилом за землю.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: