Пасажири авіакомпанії «Браво» полетіли на відпочинок без багажу

Читать на русском
Пасажири аеропорту Київ будуть судитися із авіакомпанією Браво через втрату їхнього багажу.

Пасажири аеропорту «Київ» заявили про намір подати позов до суду на авіакомпанію «Браво» через втрату їхнього багажу.

Як пише «Слово і Діло», про це «РБК-Україна» повідомили пасажири рейсу Bay1222, який вилетів із Києва до Іспанії 24 червня, а повернулися 1 липня.

«Ми будемо подавати до суду на «Браво». Вимагаємо від аеропорту та авіакомпанії офіційні документи з поясненнями про перевезення нашого багажу, а також затримку рейсів. Ми склали колективну заяву. Зворотній номер рейсу Аліканте-Київ 2222. Наразі пасажири цього рейсу оформлюють втрату багажу», – розповіли пасажири.

За їхніми словами, авіакомпанія відправила 150 пасажирів до Іспанії без свого багажу на тиждень.

«24 червня ми поїхали рейсом авіакомпанії «Браво» до Аліканте (Іспанія). Коли ми прибули до Іспанії, виявилося що весь багаж пасажири забули в Києві. Сумки просто не поклали до багажного відділення літака. В Аліканте лише 6 пасажирів отримали свої сумки. Близько 150 пасажирів провели свою відпустку без свого багажу», – розповіли пасажири.

Вони повідомили, що не відправлений до Іспанії багаж вдалось отримати лише через тиждень після повернення до Києва. Згодом, виявилось, що зворотній багаж українців забули в Іспанії.

«1 липня ми отримали в Києві сумки, які спакували ще 24 червня. Тобто наш перший багаж так і не відправляли до Іспанії. Але найцікавіше те, що наш багаж з Аліканте також не прибув до Києва. Лише в літаку нам повідомили, що ми отримаємо сумки лише завтра. Наразі весь багаж українців залишили в Іспанії», – додали пасажири.

Раніше повідомлялося, що в столичному аеропорту «Київ» затримують рейси.

Кілька тисяч туристів не можуть вилетіти, зокрема, до Анталії та Батумі.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: